شکستم ...!!!

خرید بک لینک
ﻣﺤﮑﻮﻡ ﺷﺪﻩ ﺍﯾﻢ ﺑﻪ ﺳﮑﻮﺕ ﻣﺤﮑﻮﻡ ﺑﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﺣﺴﺎﺳﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﭘﺸﺖ ﺑﻐﻀﻤﺎﻥ ﭘﻨﻬﺎﻥ ﮐﻨﻴﻢ ﻭﻟﯽ ﭼﻪ ﮐﺴﯽ ﻣﺎﺭﺍ ﻣﺤﮑﻮﻡ ﺑﻪ ﺳﮑﻮﺕ ﮐﺮﺩﻩ... ﺧﺪﺍ؟؟؟ ﯾﺎ ﺧﻮﺩﻣﺎﻥ؟؟؟ ﺷﺎﯾﺪ ﻫﻢ ﺗﺮﺱ ﺍﺯ ﺁﯾﻨﺪﻩ ﮐﻪ ﺑﺨﺎﻁﺮ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺍﯾﻨﺮﻭﺯ ﻫﺎﯾﻤﺎﻥ ﻣﺤﮑﻮﻣﻤﺎﻥ ﮐﻨﻨﺪ ﻧﻤﻴﺪﺍﻧﻢ شکستم ...!!!...ادامه مطلب

ما را در سایت شکستم ...!!! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 126 تاريخ: جمعه 16 آذر 1397 ساعت: 16:26

تو با قلب ویرانه ی من چه کردی ببین عشق دیوانه ی من چه کردی در ابریشم عادت آسوده بودم تو با بالِ پروانه ی من چه کردی ننوشیده از جام چشم تو مستم خمار است میخانه ی من، چه کردی؟ مگر لایق تکیه دادن ن شکستم ...!!!...ادامه مطلب

ما را در سایت شکستم ...!!! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 160 تاريخ: جمعه 16 آذر 1397 ساعت: 16:26

یک سال دیگر هم گذشت و من هنوز در روزهای "بی تو"خلاصه شدم . . سلام بر بانوی من فاطمه جان

کاش میشد گذشته را برگشت به ابتدا کاش میشد یک بار دیگر صدایت را بشنوم کاش تورا به بهای دوست داشتن به بهانه کودکانه ای جدا نمیکردم

خودم کردم که لعنت بر خودم باد ...

شکستم ...!!!...

ما را در سایت شکستم ...!!! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 124 تاريخ: جمعه 16 آذر 1397 ساعت: 16:26

سلام قشنگ ترین بهانه, ای من برای زندگی دلم برات تنگ شده بوداین نامه رو برات نوشت حالم من خوب است کم غم میخورم کم که نه هر روز کم کم میخورم از دور چه زیبا میشود وقتی خیالت به سرزمی شکستم ...!!!...ادامه مطلب

ما را در سایت شکستم ...!!! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 156 تاريخ: جمعه 16 آذر 1397 ساعت: 16:26

خیانت و تهمت حرف نیست حقیقت, است دل واقعی جواب دل دیگری نمیدهد دل میشناسد ادم با اجبار که دل ودلداری نمیکند امتحان عشق رگ زدن دست یا خود کشی نیست خدا فراموش نمیکند اماادمها زود فراموش میکنند این دل دیگر عشق وعاشقی را خوب یاد گرفت سادگی خوب بودن بی ارزش است کسی که ......بود چطور حرف هاییش شعار و بوچ بود

شکستم ...!!!...

ما را در سایت شکستم ...!!! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 148 تاريخ: جمعه 16 آذر 1397 ساعت: 16:26

صفحه بندی