ما را در سایت شکستم ...!!! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 126
ما را در سایت شکستم ...!!! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 160
یک سال دیگر هم گذشت و من هنوز در روزهای "بی تو"خلاصه شدم . . سلام بر بانوی من فاطمه جان
کاش میشد گذشته را برگشت به ابتدا کاش میشد یک بار دیگر صدایت را بشنوم کاش تورا به بهای دوست داشتن به بهانه کودکانه ای جدا نمیکردم
خودم کردم که لعنت بر خودم باد ...
شکستم ...!!!...
ما را در سایت شکستم ...!!! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 124
ما را در سایت شکستم ...!!! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 156
خیانت و تهمت حرف نیست حقیقت, است دل واقعی جواب دل دیگری نمیدهد دل میشناسد ادم با اجبار که دل ودلداری نمیکند امتحان عشق رگ زدن دست یا خود کشی نیست خدا فراموش نمیکند اماادمها زود فراموش میکنند این دل دیگر عشق وعاشقی را خوب یاد گرفت سادگی خوب بودن بی ارزش است کسی که ......بود چطور حرف هاییش شعار و بوچ بود
شکستم ...!!!...ما را در سایت شکستم ...!!! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 148